شورای اسلامی شهر طرقبه
دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
بیش از ۲ میلیون سفر در یک سال با وسایل حمل ونقل عمومی انجام شد

بیش از ۲ میلیون سفر در یک سال با وسایل حمل ونقل عمومی انجام شد

تاریخ ارسال : ۰۲/۰۶/۰۶ نویسنده :

نایب رئیس شورای اسلامی شهر طرقبه از تعداد ۲ میلیون و دویست هزار سفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه، آئین افتتاح پایانه حمل و نقل عمومی شهر طرقبه همزمان با هفته دولت، روز گذشته با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از زحمات و تلاش های انجام پذیرفته در دستگاه های دولتی بویژه شهرداری طرقبه، مهمترین هدف از ساخت و بهره برداری پایانه اتوبوسرانی طرقبه را  حمل و نقل سریع و آسان دانست.

سید احمد پورموسوی با اشاره به تعداد سفر انجام شده در یک سال گذشته افزود: بر اساس اطلاعات و دیتای بدست آمده، در یک سال گذشته بیش از ۲ میلیون و دویست هزار سفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی شهر طرقبه صورت پذیرفته است که این افزایش قابل توجه به دلیل نوسازی سیستم و ورود ۷ دستگاه اتوبوس و ۱۵ دستگاه ون جدید بوده است.

پورموسوی تصریح کرد: با افتتاح این پایانه و همچنین ورود تمام ناوگان جدید به عرصه خدمت رسانی، تلاش کرده ایم محلات و مناطق مختلف شهر طرقبه تحت پوشش خدمات دهی حمل و نقل عمومی قرار گرفته باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر افزود: با توجه به اصلاح برخی خطوط و افزایش برخی مسیرها به شبکه حمل و نقل شهری، در ۱۰ مسیر اصلی و فرعی این خدمات ارائه خواهد شد.

وی تأکید کرد: شورای اسلامی شهر طرقبه در کنار توسعه سیستم حمل و نقل عمومی به حل مشکل و معضل ترافیک در برخی محورها توجه ویژه داشته و امید است با توافقات و تحصیل حریم برخی محور ها، این مهم برطرف گردد.

پورموسوی با تقدیر از زحمات و تلاش های پلیس راهور در عرصه خدمت رسانی، اظهار داشت: پیرو هماهنگی و جلسات متعددی که در این زمینه برگزار شده است امیدوارم درخواست این شهرستان برای ارتقا درجه فرماندهی انتظامی و تقویت نیروی انسانی و تجهیزات راهور به منظور نظارت بیشتر در مسیرهای پر تردد مورد موافقت قرار گیرد.

انتهای پیام/