شورای اسلامی شهر طرقبه
دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
پیگیری مشکل افراد بومی در طرح مسکن ملی

پیگیری مشکل افراد بومی در طرح مسکن ملی

تاریخ ارسال : ۰۲/۰۴/۳۱ نویسنده :

با پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر طرقبه در خصوص حل مشکلات ثبت نام و تأیید افراد بومی و پالایش افراد تأیید شده، جلسه ای با حضور حسین امامی، نماینده مردم طرقبه شاندیز، چناران و گلبهار در مجلس شورای اسلامی و حمید رحیمیان، فرماندار طرقبه شاندیز و برخی از مسئولین شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه، در این جلسه پیرامون وضعیت تأیید شدگان طرح مسکن ملی و پالایش افراد به منظور حساسیت های موجود در این طرح با توجه به شرایط شهر طرقبه بحث و تبادل نظر گردید.

همچنین با توجه به درخواست نمایندگان شورای شهر طرقبه و مستندات ارائه شده در جلسه در خصوص مشکل برخی شهروندان بابت ارائه مدارک لازم به دلیل همجواری طرقبه با کلان شهر مشهد و عدم وجود اداره ثبت احوال در شهرستان، مقرر گردید مصوبات جلسه به منظور رفع مشکل متقاضیان از طریق مراجع فرادست بررسی و در صورت تأیید برای اجرا، به اداره مسکن و شهرسازی شهرستان ابلاغ گردد.

لازم به ذکر است حدود  ۴۰ هزار نفر در طرح مسکن ملی، شهر محل درخواست خود را طرقبه انتخاب نموده اند که این موضوع باعث ایجاد حساسیت در پایش و تأیید افراد بومی گردیده است.