شورای اسلامی شهر طرقبه
دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
بانوان در تمامی حوزه ها مهم ترین نقش را دارند.

بانوان در تمامی حوزه ها مهم ترین نقش را دارند.

تاریخ ارسال : ۰۲/۰۹/۱۵ نویسنده :
️رئیس کمیسیون فرهنگی در جلسه کمیته بانوان شهر طرقبه گفت:بانوان شهر طرقبه در تمامی حوزه ها مهم ترین نقش را دارند و باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه :جلسه کمیته بانوان شهر طرقبه با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر طرقبه ،رئیس سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه و بانوان فعال محلات شهر طرقبه در محل سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد.
در این جلسه تشتریان رئیس کمیسیون فرهنگی با بیان این که بانوان در تمامی حوزه ها مهم ترین نقش را دارند بیان کرد:ما باید از تمامی ظرفیت های بانوان در جهت شکوفایی هر چه بهتر استفاده وتلاش کنیم برای ارتقای آگاهی بانوان شهر در حوزه های مختلف ، در دوره ششم شورای شهر کمیته ای تحت عنوان کمیته بانوان شهر طرقبه تشکیل شده است و در این کمیته تصمیم بر این شد که آگاهی های بانوان در حوزه های مختلف افزایش دهیم .
وی ادامه داد :به همین منظور جهت استفاده حداکثری و حضور بیشتر بانوان شهر طرقبه، دوره های آموزشی به تفکیک محلات مختلف شهر ، براساس برنامه ریزی های انجام شده به صورت اختصاصی در هر محله برگزار می گردد. این دوره ها در راستای ارتقای آگاهی بانوان در شاخص های (بهداشت و سلامت، تغذیه، امداد و نجات، مهارت های زندگی) و با استفاده از ظرفیت حداکثری اساتید مجرب برگزار می شود.
وی افزود: تلاش بر این است در پایان دوره، بانوانی که بیشترین مشارکت، حضور منظم و فعال را در کلاس ها داشته باشند، در برنامه ویژه ای معرفی و از ایشان تقدیر گردد.
جاهد طلب رئیس سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه گفت: توجه ویژه ای به اجرای برنامه ها در محلات شهر داریم و امیدواریم بتوانیم در این مسیر از توانمندی های فعالان فرهنگی محلات در اجرای هرچه بهتر برنامه ها استفاده نمائیم.
روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه