شورای اسلامی شهر طرقبه
دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
به مناسبت هفته ازدواج و سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

به مناسبت هفته ازدواج و سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

تاریخ ارسال : ۰۳/۰۴/۰۳ نویسنده :

به گزارش شوراوند :همزمان با هفته ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه «همسفر تا بهشت» با حضور زوج های جوان شهر طرقبه ، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر طرقبه و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

فرزانه تشتریان رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و حقوقی شورای اسلامی شهر طرقبه در ابتدا ضمن تبریک ایام و اعیاد خجسته ماه پرفیض و برکت ذی الحجه، از حضور ارزشمند زوجین جوان در کنار هم، به ویژه همراهی موثر آقایان در این برنامه، تشکر و قدردانی نمود.

وی گفت : هدف از تشکیل و راه اندازی باشگاه اجتماعی زوج های جوان شهر طرقبه، با اولویت ۵ سال اول ازدواج، آگاه سازی زوجین از طریق آموزش و برگزاری کارگاههای تخصصی با محوریت خانواده پایدار، برگزاری برنامه های تفریحی و … می باشد که امید است با تکثیر این برنامه، شاهد افزایش حضور زوجین عزیز در جلسات آینده باشیم.

تشتریان ضمن اشاره به این مطلب که اقداماتی اینچنین، در واقع نوعی سرمایه گزاری برای آینده شهر می باشد، ادامه داد: ماهیت برگزاری برنامه هایی با این رویکرد، تقویت بنیان خانواده از گذر ایجاد و افزایش تفاهم و آرامش در بین زوجین جوان می باشد تا با تسری آن، شاهد جامعه ای سالم و با حداقل آسیب باشیم.

وی در پایان افزود : دستیابی به اهدافی این چنین، محقق نخواهد شد مگر با استمرار و تداوم برنامه ها و حضور مستمر، موثر و رو به افزایش زوجین در رویدادهای برنامه ریزی شده.

خبرنگار محمد جواد ذاکر