شورای اسلامی شهر طرقبه
دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
تصویب طرح شورای شهر در خصوص تدوین سند راهبردی مشارکت و سرمایه گذاری طرقبه

تصویب طرح شورای شهر در خصوص تدوین سند راهبردی مشارکت و سرمایه گذاری طرقبه

تاریخ ارسال : ۰۳/۰۳/۰۹ نویسنده :

نائب رئیس شورای اسلامی شهر طرقبه از تصویب طرح “الزام شهرداری طرقبه به ارائه بسته های سرمایه گذاری و تدوین سند راهبردی مشارکت و سرمایه گذاری” خبر داد.

سید احمد پورموسوی در گفت و گو با شوراوند، از تصویب طرح شورای اسلامی شهر طرقبه در خصوص تهیه بسته های سرمایه گذاری و تدوین سند راهبردی مشارکت و سرمایه گذاری خبر داد و افزود : به منظور بهره گیری موثر از ظرفیتهای اقتصادی و اجتماعی شهر طرقبه از طریق سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، شهرداری طرقبه موظف است ، نسبت به اخذ مشاور ذیصلاح برای تهیه بسته های سرمایه گذاری و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری شهر طرقبه اقدام نماید.

وی گفت: با رعایت اسناد بالادستی و توجه به چالشهای بخش سرمایه گذاری، شهرداری طرقبه می بایست نسبت به تهیه و تدوین سند راهبردی مشارکت و سرمایه گذاری اقدام نموده و متن سند را جهت بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه نماید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر طرقبه خاطر نشان کرد : شهرداری باید نسبت به شناسایی و معرفی فرصت ها و ظرفیت های مشارکت و سرمایه گذاری شهر طرقبه اقدام و ساز و کار مناسب جهت اطلاع عموم شهروندان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد نماید.

پورموسوی تصریح نمود: در این طرح شهرداری طرقبه باید جهت معرفی بسته های سرمایه گذاری، کلیات پروژه های پیشنهادی شامل مساحت و ابعاد پروژه، برآوردهای اقتصادی پروژه ، مشخصات فنی و مدل های مشارکت و سرمایه گذاری را تهیه و اعلام نماید.

وی در پایان گفت: شهرداری می بایست کلیه مشوقات سرمایه گذاری جهت برون رفت از وضعیت رکود در بخش سرمایه گذاری و رونق بخشی در این حوزه را برای عقد قرارداد با سرمایه گذاران صاحب ایده که پیشنهاد سرمایه گذاری بر روی ایده خود را مطرح می کنند پیش بینی و پس از تصویب در بسته مذکور ارائه نماید.