شورای اسلامی شهر طرقبه
دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
کسب رتبه برتر شورای اسلامی شهرهای خراسان رضوی توسط شورای اسلامی شهر طرقبه

کسب رتبه برتر شورای اسلامی شهرهای خراسان رضوی توسط شورای اسلامی شهر طرقبه

تاریخ ارسال : ۰۳/۰۲/۱۶ نویسنده :

به گزارش شوراند ، در همایش روز ملی شوراهای اسلامی استان خراسان رضوی که با حضور مسئولان کشوری، مدیران شهری و بیش از دوهزار نفر از اعضای شوراهای اسلامی استان‌ها برگزار شد ، شورای اسلامی شهر طرقبه رتبه برتر شورای اسلامی شهر های خراسان رضوی در سال ١۴٠٢ را کسب کرد.

??????

مهدی چمران در همایش روز ملی شوراها با بیان اینکه شوراها نمایندگان صادق مردم در عرصه حکمرانی کشور هستند، اظهار کرد: اصول ۱۰۱ و ۱۰۶ قانون اساسی به طور محرز به ضرورت فعالیت نظام شورایی در کشور اشاره دارد و در بند ۱۰۳ قانون اساسی هم تأکید می‌شود که مسئولان در بخش‌های حاکمیتی اعم از استاندار، شهردار و فرماندار، باید تابع قوانینی باشد که در شوراها به تصویب می رسند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: مدیریت یکپارچه، حلقه مفقوده‌ای است که امروزه ضرورت آن در سطح کلانشهرهای کشور بیش از پیش احساس می‌شود. مدیریت یکپارچه هم دو رُکن اساسی دارند؛ یکی در گرو کار درست و منطقی نمایندگان شوراهای اسلامی است که جز خدمت به مردم دغدغه دیگری نداشته باشند و رُکن دوم هم ناظر بر همکاری مسئولان دولتی و قضائی است که همراه و همگام با نمایندگان مردم باشند.