شورای اسلامی شهر طرقبه
دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
مدارس یکی از بستر های مهم در راستای ایجاد، توسعه و تقویت فرهنگ شهروندی

مدارس یکی از بستر های مهم در راستای ایجاد، توسعه و تقویت فرهنگ شهروندی

تاریخ ارسال : ۰۲/۰۸/۲۱ نویسنده :

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر طرقبه گفت: ظرفیت مدارس از جمله بستر های مهم برای فرهنگ سازی و گسترش و توسعه فرهنگ شهروندی می باشد.

جلسه هم اندیشی با دستور کار فرهنگ سازی تفکیک زباله خشک از مبداء و اتخاد تصمیمات مشترک جهت ورود “اکو “(سامانه هوشمند بازیافت شهر طرقبه) در مدارس، با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر طرقبه ، معاونت سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه ، معاونت خدمات شهر ،نمایندگان آموزش و پرورش شهرستان و نماینده شرکت اکو در محل دفتر شورا برگزار گردید.

تشتریان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گفت: به جهت این که یکی از سیاست های شورا ایجاد زمینه ای مساعد در راستای فرهنگ سازی در این حوزه می باشد،به پتانسیل مهم مدارس در این راستا اشاره نمود، تا با آموزش صحیح به دانش آموزان، ایشان نیز آموخته های خود را به خانواده انتقال داده و در نهایت شاهد خروجی آن در تولید زباله کمتر و گسترش فرهنگ تفکیک زباله خشک از مبداء باشیم. تمام تلاش ما این است که با ایجاد موجی فراگیر در این خصوص در سطح شهر، منشاء اثر و اقدامات موثری باشیم.

وی ادامه داد : اگر برای فرهنگ سازی در زمینه های مختلف به مدارس ورود کنیم یقینا موفق خواهیم بود و امیدواریم با برقراری تعامل و مشارکت های دوسویه با آموزش و پرورش بتوانیم در این زمینه با یک برنامه ریزی دقیق و کامل انشالله وارد مرحله اجرائی شویم .

روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه