شورای اسلامی شهر طرقبه
دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
مراسم قرعه کشی ۶٨۵ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهر طرقبه انجام شد.

مراسم قرعه کشی ۶٨۵ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهر طرقبه انجام شد.

تاریخ ارسال : ۰۲/۰۹/۱۵ نویسنده :

?به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه:صبح امروز طی مراسمی قرعه کشی ۶٨۵واحد طرح نهضت ملی مسکن شهر طرقبه با حضور فرماندار شهرستان ،امام جمعه شهر طرقبه،اعضای شورای اسلامی شهر طرقبه و دیگر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری انجام شد .

رحیمیان فرماندار شهرستان ضمن تشکر از همراهی اعضای شورای اسلامی در این طرح گفت: پایش افراد مرحله بسیار سختی بود اما با همت و تلاش اعضای شورای شهر طرقبه این مرحله به خوبی انجام شد،مشکل بعدی تامین زمین مناسب برای این طرح بود که خداروشاکریم در دو نقطه شهر طرقبه تایید شد .

ابراهیمی رئیس اداره راه شهرسازی گفت: در شهر طرقبه پس از پالایش ١١١٣نفر تایید نهایی در این دوره از طرح مسکن ملی شدند و در ماه گذشته برای تمامی این افراد پیامک مبنی بر اعلام گروه ساخت یا انبوه ساخت ارسال شده است که ۴۵٣نفر به صورت گروه ساخت و۶٣۶نفر به صورت انبوه ساخت را انتخاب کرده اند .

موقعیت مکانی طرح نهضت ملی مسکن در دو سایت شهید باهنر و سایت سردار شهید سلیمانی انتخاب شده که در این قرعه کشی ۶٨۵ نفر انتخاب که از بین این تعداد ٣٢٠نفر به صورت گروه ساخت و ٣٣٣نفر بعلاوه ۳۲ خانواده تحت حمایت بهزیستی هم که دارای دو معلول هستند به صورت انبوه ساخت انتخاب شدند.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه