شورای اسلامی شهر طرقبه
دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
پیام تبریک شورای اسلامی شهر طرقبه به جناب آقای دکتر حسین امامی راد نامزد منتخب مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

پیام تبریک شورای اسلامی شهر طرقبه به جناب آقای دکتر حسین امامی راد نامزد منتخب مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی

تاریخ ارسال : ۰۲/۱۲/۱۲ نویسنده :

به گزارش شوراوند ،شورای اسلامی شهر طرقبه طی پیامی به جناب آقای دکتر حسین امامی راد نامزد منتخب مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد؛

جناب آقای دکتر حسین امامی راد

سلام علیکم

انتخاب شایسته شما در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، نشان از تعهد و تخصص شما در عرصه‌های مختلف دارد. این پیروزی را به شما تبریک می‌گوییم و برایتان آرزوی توفیق در مسیر خدمتگزاری به مردم را داریم.

بدون شک رمز موفقیت منتخبین ملت در پیشگاه مردم و انقلاب، استقامت و پایداری بر اصول و ارزش‌­های مقدس انقلاب و شهیدان والامقام و تحقق آرمان‌های آن‌ها است.
مردم شهر طرقبه نیز با حضور پرشور، گسترده و غرورانگیز در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کردند. حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا بود.

امیدواریم در دوره نمایندگی خود، با تعامل و همکاری با سایر نمایندگان مجلس، در جهت حل مشکلات مردم و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارید. همچنین امیدواریم با حفظ روحیه انقلابی و ولایی خود، در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ثابت قدم باشید.

از این رو، به پاس حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز مردم مؤمن و انقلابی شهر طرقبه تشکر و قدردانی می کنیم و از خداوند منان توفیق، سلامتی و رستگاری همه را مسئلت داریم و بهروزی و عاقبت به خیری برای همگان آرزومندیم.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه