شورای اسلامی شهر طرقبه
دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
پیام تبریک شورای اسلامی شهر طرقبه به مناسبت روز شهردار

پیام تبریک شورای اسلامی شهر طرقبه به مناسبت روز شهردار

تاریخ ارسال : ۰۳/۰۱/۱۹ نویسنده :

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه، اعضای شورای اسلامی شهر طرقبه طی پیامی روز شهردار را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است. ۲۵ اسفندماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی، سالروز شهادت جانسوز مهندس بسیجی، کارگزار مخلص و شهید والامقام «مهدی باکری» و روز شهردار است؛ شهیدی بزرگوار که وصف تلاش و کوشش بی منت و خالصانه وی زنده و جاوید است.

بدون تردید تامین آسایش و رفاه ، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌ و اراده جدی تمامی مدیران و مسئولان بویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است که با برنامه‌ریزی‌های علمی و اجرای آنها، مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضایی مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم کنند.

بدینوسیله فرارسیدن ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت شهردار بسیجی مهدی باکری، روز شهردار را به همه شهرداران و پرسنل خدوم شهرداری طرقبه که نقشی خطیر در عرصه ی مدیریت شهری عهده دار می باشند،صمیمانه تبریک عرض نموده و از جناب آقای مهندس احمد محبی بابت خدمات ارزنده و تلاش های شبانه روزی که نشان از مدیریت جهادی و روحیه انقلابی و بسیجی که توام با اخلاق، اقتدار، عدالت و تعامل است، قدردانی و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون و فزاینده ای را برای وی مسالت می نماییم.

روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه