شورای اسلامی شهر طرقبه
دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
چهاردهمین جلسه کمیسیون ماده ٧ سال جاری شهرداری طرقبه برگزار شد.

چهاردهمین جلسه کمیسیون ماده ٧ سال جاری شهرداری طرقبه برگزار شد.

تاریخ ارسال : ۰۲/۰۹/۱۵ نویسنده :

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه :این جلسه امروز با حضور عضو شورای اسلامی شهر طرقبه ،مدیر اداره فضای سبز شهرداری ،نماینده دادگستری و کارشناسان شهرداری در محل اداره فضای سبز شهرداری طرقبه برگزار شد.

امین گلکار عضو شورای اسلامی شهر طرقبه گفت:شهر طرقبه با وجود بافت سرسبز و درختانی چند صد ساله و همچنین با توجه به این که درختان و باغات اهمیت بسیار زیادی در حیات دارد ، حفظ این درختان از جمله موضوعاتی است که باید به آن اهتمام بخشید ، کمیسیون ماده ۷ بر مبنای همین موضوع یعنی حفظ و نگهداری از فضای سبز شهری و درختان باغات تشکیل میشود . وی ادامه داد: از تمامی شهروندان خواستاریم تا در صورتی که تمایل به قطع درختان ملک شخصی خود را دارند ، لازم است از شهرداری طرقبه مجوزات لازم را اخذ نمایند.

نماینده دادگستری در این جلسه گفت: به موجب مواد ١،۴ و ۵ قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها اصلاحی ١٣٨٨، هرکس بدون اخذ مجوز از کمیسیون ماده هفت قانون مذکور که در شهرداری هر شهر تشکیل می کرد، اقدام به قطع یا از بین بردن درختان واقع در محدوده و یا حریم شهرها بنماید، حسب مورد به مجازات جزای نقدی،غرس درخت و یا به شش ماه تا سه سال حبس تعزیری محکوم خواهد شد .

روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه