شورای اسلامی شهر طرقبه
سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
سد ارغوان دره تا پایان سال کلنگ زنی خواهد شد.

سد ارغوان دره تا پایان سال کلنگ زنی خواهد شد.

تاریخ ارسال : ۰۳/۰۷/۰۴ نویسنده :

به گزارش شوراوند ،  جلسه رسمی شورای اسلامی شهر طرقبه  با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین شهرداری و مدیر عامل شرکت پنج دره ارغوان برگزار و به اقدامات انجام شده شرکت پنج دره ارغوان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ پرداخته شد.

امین گلکار رئیس کمیسیون عمران گفت : در دوره مطالعاتی جهت احداث و ساخت سد باید مطالعات گردشگری هم بر روی سد ارغوان انجام شود ، گردشگری رکن اصلی به جهت سرمایه گذاری در سد ارغوان دره است ، سرعت انجام کار پروژه باید بیشتر باشد و طبق زمان بندی هر دو هفته یک بار باید اقدامات انجام شده پروژه به شورای شهر‌ گزارش داده شود.

محمد حسین بافنده عضو شورای شهر در این جلسه گفت :شرکت برای شروع پروژه با سه مسئله اساسی مواجه است که باید با زمان بندی مناسب حل و فصل گردد ، تعیین تکلیف سهام،آماده شدن اسناد مناقصه و تامین مالی پروژه از مسائلی است که شرکت ارغوان دره و شهرداری باید در اسرع وقت نسبت به حل این موضوعات اقدام تا هرچه سریعتر ساخت سد شروع و تا پایان سال جاری کلنگ زنی سد انجام شود.

همچنین در این جلسه ضمن تاکید به شروع احداث سد تا پایان این دوره شورا مقرر شد برای عملیاتی شدن پروژه جلسات به صورت مستمر با مشاوران و کارشناسان برگزار گردد. پیگیری برای تعیین تکلیف سهام شرکت ، مشارکت های اقتصادی از دیگر موارد بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

 

تنظیم خبر:محمدجوادذاکر