شورای اسلامی شهر طرقبه
سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
شعار سال 1402
مراسم آیین افتتاح وبهره برداری پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری طرقبه در هفته دولت

مراسم آیین افتتاح وبهره برداری پروژه‌های عمرانی، خدماتی شهرداری طرقبه در هفته دولت

تاریخ ارسال : ۰۳/۰۶/۰۸ نویسنده :

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر طرقبه، صبح امروز در ششمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار ، مسئولین شهرستان ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طرقبه پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری طرقبه افتتاح وبه بهره برداری رسید.

محبی شهردار طرقبه در ابتدا ضمن گرامی داشت هفته دولت گفت : یکی از دغدغه های اصلی تیم مدیرت شهری پیاده رو سازی و بهینه سازی بوده است که در چند نقطه شهر چه در محلات وچه در شریان های اصلی انجام شده است .از همین جهت مبلمان شهری و پیاده رو سازی بلوار امام رضا علیه السلام حدفاصل امام رضای ۳ تا ۱۱ با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسیده است.

وی افزود : با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر به جهش تولید و مشارکت مردمی ، سومین مرکز معاینه فنی شهر طرقبه در بخش خصوصی و با اعتباربالغ بر چهارمیلیارد پانصد میلیون تومان بهره برداری شد.

در ادامه گفت: شهر طرقبه نگین گردشگری است و فضای سبز اهمیت بسیار بالایی دارد ، از همین جهت گلخانه شهرداری طرقبه با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال احداث و امروز به بهره برداری رسیده است. یکی از تفاوت های مهم در خصوص ابیاری فضای سبز در شهر طرقبه ابیاری به صورت اب غیر شرب و از محل چالیدره است .

قربانی بخشدار طرقبه گفت:توصیه میکینم به تمامی مسئولین که فرمایشات حضرت اقا را سر لوحه فعالیت های خود قرار دهند، تاکید حضرت اقا خدمت کردن به مردم است ، مسئول باید در بین مردم باشد تا بتواند بهترین اتفاقات را رغم بزند .انشالله خدمت پیرو فرمایشات حضرت اقا ادامه دارد و مشکلات مردم تسهیل و به ان ها رسیدگی میشود.